typ, wersja | BA-64 |
załoga | 2 osoby |
masa | 2,4 t |
długość | 3,66 m |
szerokość | 1,53-1,69 m |
wysokość | 1,88 m |
prześwit | 0,24 m |
moc silnika | 36,8-39,7 kW (50-54 KM) |
prędkość | maksymalna 80 km/h |
zasięg | droga 560-600 km |
opancerzenie | 4-11 mm |
uzbrojenie | 1× 7,62 |
inne | brak |
Samochód pancerny. Konstrukcja z 1942.
POLSKA
Ludowe Wojsko Polskie:
Używane w sztabach i dowództwach różnych jednostek pancernych i piechoty.
Konstrukcja ramowa. Pancerz spawany z płyt walcowanych.
Załoga - 2 osoby.
Masy - masa 2,4 t.
Wymiary - długość 3,66 m, szerokość 1,53-1,69 m, wysokość 1,88 m, prześwit 0,24 m.
Uzbrojenie - 1 karabin maszynowy 7,62 mm DT (typowe) lub rusznica ppanc. 14,5 mm.
Amunicja - jednostka ognia (samochody z radiostacją) 1071 naboi - (samochody bez radiostacji) 1260 naboi.
Opancerzenie - kadłub: przód 9-11 mm, boki 7-9 mm, tył 7-11 mm, dno 4 mm, strop 6 mm; wieża: 10 mm.
Napęd - silnik gaźnikowy, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy GAZ-MM (zmodernizowany), moc maksymalna 36,8 - 39,7 kW (50-54 KM) przy 2800 obr./min., pojemność 3280 cm³, średnica cylindra 98,4 mm, skok tłoka 107,9 mm, stopień sprężania 4,6, chłodzenie płynem.
Paliwo - benzyna, pojemność zbiorników paliwa 90 l, zużycie paliwa (6,5 l na godzinę jazdy) ok. 12,3 l/100 km.
Układ napędowy - sprzęgło główne suche jednotarczowe, skrzynia przekładniowa mechaniczna GAZ-AA, 4 biegi do przodu, 1 do tyłu, napęd na wszystkie koła.
rozstaw osi 2100 mm, rozstaw kół przednich 1240 mm, tylnych 1290 mm, koła z ogumieniem 6.50 × 16 lub 7.00 × 10 lub 7.00 × 16.
Instalacja elektryczna - jednoprzewodowa, napięcie 6 V.
Osiągi - moc jednostkowa 15,3 kW/t (20,8 KM/t), prędkość maksymalna 80 km/h, zasięg po drodze 560-600 km, zasięg w terenie 335-450 km.
Pokonywane przeszkody - wzniesienia o nachyleniu 30°, przeszkody wodne o głębokości 0,50 m.
Łączność - komunikacja wewnętrzna bezpośrednia, komunikacja zewnętrzna (niektóre samochody) - radiostacja 12RP.
1)
…