typ, wersja | Rogozarski IK-3 |
załoga | 1 osoba |
napęd | 1×731 kW (980 KM) |
rozpiętość | 10,30 m |
długość | 8,00 m |
wysokość | 3,25 m |
pow. nośna | - |
masa | własna 2068 kg |
prędkość | maksymalna 527 km/h |
pułap | praktyczny 9460 m |
zasięg | 785 km |
uzbrojenie | 1×20, 2×7,92 |
inne | brak |
Prototyp powstał ze środków prywatnych inwestorów. Oblot prototypu wiosną 1938 roku. Wszystkie maszyny dostarczono do lipca 1939 roku. Ocalałe, po kampanii w kwietniu 1941 r., maszyny zniszczono, by nie wpadły w ręce Niemców.
Wolnonośny dolnopłat. Kabina zakryta.
Załoga - 1 osoba.
Wymiary - rozpiętość 10,30 m, długość 8,00 m, wysokość 3,25 m.
Masy - masa własna 2068 kg, masa maksymalna startowa 2630 kg.
Zespół napędowy - dwunastocylindrowy, widlasty silnik Avia (Hispano-Suiza) 12Ycrs, moc 731 kW (980 KM).
Osiągi - prędkość maksymalna 527 km/h, czas wznoszenia na wysokość 5000 m 7 min, pułap praktyczny 9460 m, zasięg 785 km.
Uzbrojenie - 1 działko 20 mm (w bloku silnika), 2 karabiny maszynowe 7,92 mm (w górnej przedniej części kadłuba).
1)
…