typ, wersja | He 112B-0 |
załoga | 1 osoba |
napęd | 1×504 kW (685 KM) |
rozpiętość | 9,1 m |
długość | 9,3 m |
wysokość | 3,85 m |
pow. nośna | 17 m² |
masa | całkowita 2250 kg |
prędkość | maksymalna 510 km/h |
pułap | 9500 m |
zasięg | 850 km |
uzbrojenie | 2×20, 2×7,9, 60 kg bomb |
inne | brak |
Samolot myśliwski.
HISZPANIA
Przekazano siłom powietrznym Hiszpanii 17 egzemplarzy Heinkel He 112 B-0.
JAPONIA
Zakupiono 12 egzemplarzy serii przedprodukcyjnej Heinkel He 112 B-0 → A7 He 1.
RUMUNIA
Pierwsza seria produkcyjna Heinkel He 112 B-1 24 egzemplarzy. W okresie kryzysu sudeckiego 12 egzemplarzy czasowo włączono do Luftwaffe.
Japonia:
Dolnopłat wolnonośny, podwozie klasyczne dwukołowe wciągane w locie, konstrukcja metalowa.
Załoga - 1 osoba.
Wymiary - rozpiętość 9,1 m, długość 9,3 m, wysokość 3,85 m, powierzchnia nośna 17 m².
Masy - masa własna 1850 kg1), masa całkowita 2250 kg.
Zespół napędowy - silnik rzędowy widlasty odwrócony 12-cylindrowy Junkers Jumo 210 Ea, moc 504 kW (685 KM).
Osiągi - prędkość maksymalna 510 km/h, czas wznoszenia 9 min 30 s na wysokość 6000 m, pułap 9500 m, pułap praktyczny 8500 m, zasięg 850 km2).
Uzbrojenie - 2 działka 20 mm (w krawędziach natarcia skrzydeł), 2 kaemy 7,9 mm (po bokach części dziobowej), ładunek 60 kg bomb na podwieszeniach zewnętrznych.
3)
…
Chant opisuje wersję B-1. Teoretycznie wersje różniły się tylko silnikiem.